Hoş geldiniz, şimdi Giriş Yap/Üye Ol

Genel Kullanım Şartları

TÜKETİCİ BİLGİLENDİRME FORMU

1. Tanımlar

“Satıcı” veya “bonprix”:

bonprix Tüketim Malları Ticaret ve Uzaktan Satış Hizmetleri Limited Şirketi, Merkez Mah. Köyalti Mevkii, Kavak Sokak No. 24, 34197 Yenibosna/İstanbul adresinde yerleşik, Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına göre kurulmuş olan bonprix LTD.ŞTİ.’ni ifade eder.

Telefon: 444-5-266
E-posta: bilgi@bonprix.com.tr
www: www.bonprix.com.tr

“Tüketici”:İşbu Form’da yazılı bilgileri, şartları, uyarıları kabul ve teyit edip, KATALOG, ONLINE MAĞAZA ve ONLINE KATALOG’daki ürünlerden satın almak üzere sipariş veren veya satın alan fiil ehliyetine sahip ergin kişiyi ifade eder.

“Katalog”: Aşağıda Geçerlilik Süresi belirtilen bonprix’nin ürünlerinin bulunduğu kataloğu ifade eder.


2. Ürünler ve ürün bedelleri

Satışa konu olan ürünlerin cinsleri, nitelikleri ve bedelleri Katalog’da bulunmaktadır. Ancak, Katalog’da bulunan ürünlerimizde değişiklik olabileceğinden, ürünlerimizin en güncel halini lütfen www.bonprix.com.tr adresindeki online kataloğumuzdan kontrol ediniz.


3. Teslimat

Kargo ücreti 3,95 TL’dir. Kapıda ödeme ya da kapıda kredi kartıyla ödeme seçeneğini tercih ettiğinizde fatura tutarınıza 8,95 TL ek ücret eklenmektedir.

100TL* ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti size hediyemizdir. Kapıda ödeme ek ücreti kargo ücretine dahil değildir. Siparişlerinizi 2 hafta içerisinde sizlere ulaştırmaya çalışıyoruz.

Kapıda kredi kartıyla ödeme şekli yalnızca 2.000 TL altındaki alışverişlerde geçerlidir.

Teslimat: Sipariş edilen ürünlerin Tüketici’ye teslimatı, Türkiye’nin her yerine Aras Kargo ile gerçekleştirilmektedir.

*Kampanya koşullarına göre bu tutar değişiklik gösterebilir.


4. Ödeme

Ödeme: Kredi kartı, kapıda ödeme veya kapıda kredi kartıyla ödeme seçeneklerinden birini kullanarak ödemelerinizi yapabilirsiniz. Kapıda kredi kartı ile tahsilatı yapılan siparişlerinizde İş Bankası POS cihazları kullanılacak olup, tahsilatlarda birikmiş olan ödül puanlarınız kullanılamaz. İş Bankası dışında kullanılacak diğer kartlarda sadece bankanın kendi pos cihazından işlem yapılması şartıyla uyguladığı ödül puan kazandırma, kampanya uygulamaları bu yöntemle yapılacak tahsilatlarda geçerli değildir.

Mülkiyeti muhafaza kaydıyla satış: Ödemenin tamamı yapılıncaya kadar ürünün mülkiyeti bonprix’ye aittir.


5. Ödeme planı

Tüketici, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, Tüketici ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile Tüketici arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Tüketici, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.


6. Garantiler

a. Kalite Garantisi: bonprix, Katalog, Online Mağaza ve Online Katalog’da yer alan ürünlerine 6 ay kalite garantisi vermektedir. Garanti süresi ürünün teslim alınmasıyla başlar. Malzeme ve üretici hatalarını, lütfen en kısa sürede Müşteri Hizmetleri’ne bildiriniz. Teknolojik ürünlerde (yasal garantinin yanında) ise ürünün yanında ek olarak belirtilen garanti koşulları geçerlidir.

b. Cayma Hakkı ve İade Alma Garantisi: Tüketici, 14 işgünü içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. bonprix, Tüketici’nin satın almış olduğu ürünleri, yukarıda belirtilen cayma hakkı süresi içerisinde iade etmesi halinde geri almayı garanti eder. İade ürün bedelinin geri ödemesini yapabilmemiz için lütfen ürüne ait sevk irsaliyesini de ürün beraberinde gönderiniz. İade için mümkünse Aras Kargo servisini kullanın. Cayma hakkı süresi ürünün teslim alınmasıyla başlar. Bu sürenin korunması için ürünün doğru zamanda yollanması yeterlidir. Ancak, İade Alma Garantisi, kullanılmış ürünler ya da ambalajı açılmış elektronik ürünler için geçerli değildir.
İade etmek istediğiniz ürünleri lütfen aşağıdaki adrese gönderiniz:
Ogli Lojistik bon prix Ldt.
Lojipark Sitesi, Orta Mahalle,
Öztaş Sokak, No:4, 4-1, Tuzla/İstanbul

İade işlemleriyle ilgili detaylı bilgiyi burada bulabilirsiniz: https://www.bonprix.com.tr/hizmet/iade/


7. Gizlilik politikası

Tüketici, iş sürecinin ilerlemesi için bonprix’nin aşağıdaki gizlilik politikası çerçevesinde gerekli kişisel verilerin kaydedilmesine, saklanmasına ve bu verilerin siparişlerin karşılanması ile sipariş sürecinin işlemesi için gerekli üçüncü şahıslara aktarılmasını kabul etmiş ve açıkça rıza göstermiştir. Tüketici, kişisel verilerinin bonprix’nin bağlı olduğu OTTO Grup bünyesindeki kardeş şirketlerle paylaşılmasına muvafakat etmiştir. Tüm kişisel veriler, bonprix’nin gizlilik politikası çerçevesinde gizli tutulmaktadır. Kredi kartıyla ilgili bilgiler ise hiçbir şekilde kaydedilmemektedir.
bonprix Gizlilik Politikası’na aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz:
www.bonprix.com.tr


8. Şikayet ve itirazlar

Herhangi bir şikayet veya itirazınız olur ise lütfen Müşteri Hizmetleri’ne bildiriniz. Tüketici’nin, yürürlükteki Tüketici mevzuatının öngördüğü şekilde yasal yollara başvurma hakkı saklıdır. Uyuşmazlık halinde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
Müşteri Hizmetleri’nin irtibat bilgileri:
Telefon: 444-5-266
Çalışma saatlerimiz: Pazartesi – Cuma: 8.00-21.00 , Cumartesi 9.00-15.00 arası